SQ ENG
  • "Tungjatjeta", nje pershendetje per jeten

    Aktualisht në Shqipëri, Programi i Zhvillimit i World Vision ka identifikuar rreth...

  • Kosi i lengshem Lufra dhe dilema Hamletiane

    Në një kohë kur konsumatori shqiptar e përzgjedh kosin nisur nga densiteti...

  • Lula, simboli i fushates se re te qumeshtit Lufra

    Si një lider në tregun shqiptar të produkteve të bulmetit, Lufra synonte...

  • Kredia e re personale per cdo qellim nga Intesa Sanpaolo Bank Albania

    Bashkëpunimi ynë më i fundit me Intesa Sanpaolo Bank Albania vjen në...

  • 10 Vite Tetor Gjerman ne Shqiperi

    Ky vit shënoi 10 vjetorin e asaj që tashmë është shndërruar...

  • Tuborg ndez ngjyrat e veres

    Me mbërritjen e temperaturave të nxehta të verës, zgjedhja jonë e...

  • Coca-Cola i uron mireseardhjen kampionatit Euro 2016

    Coca-Cola ka qenë gjithmonë ‘një pushim freskues’ për të...

  • Projekti TAP: Inagurimi i ardhjes se tubave te gazsjellesit ne Shqiperi

    Në muajin Prill, projekti më i madh i gazsjellësit natyror në Europë,...

  • Njihuni me ABI

    The American Bank of Investments (ABI), pjesë e grupit të menaxhuar nga NCH Capital,...

  • HAP: Nje marke per kujdesin shendetesor

    HAP është një nga projektet më të fundit me të cilin Agjencia...

  • Intesa Mobile: Duke ecur mbi vijen e holle ndermjet teknologjise dhe lirise

    Intesa Mobile është shërbimi më i fundit nga Intesa Sanpaolo Bank Albania...

  • Eco Market, te jetuarit shendetshem online

    Ne të McCann Tirana jemi shumë të dhënë pas të ushqyerit...

  • Qafshtama, nje etikete e hijshme dhe elegante

    Uji Qafshtama i kërkoi Agjencisë një sfidë të re mjaft kërkuese....

  • Pamje e re per New Look Tina

    Ne te McCann Tirana jemi krenuar gjithmonë me mbështetjen që i japim kompanive...

  • Programi Kombetar i Praktikave te Punes perqafon epoken dixhitale

    Ministria e Mirëqenies Sociale dhe Rinisë, me mbështetjen e Këshillit...

  • Prodata: Identitet Vizual Frymezues

    Prodata është një kompani marketingu e cila ofron një gamë të...

  • Carrefour nen ngjyrat e pranveres

    Me rastin e ardhjes së pranverës, Carrefour kërkonte të krijonte një...

  • 20 Vjet shije Coca-Cola ne Shqiperi

    Coca-Cola Bottling Shqipëria festoi 20 vjetorin e themelimit të saj në Maj...

  • E Jona: Drejt identitetit dhe perfaqesimit

    E Jona është një bar në Tiranë që operon si biznes social, me...

  • Cappy Pulpy me tul vertet gjithe leng

    Cappy Pulpy është një pije freskuese me sasi të lartë lëngu dhe...

  • Coca-Cola: Fotografimi i Portofolit te Produkteve

    Pas përditësimit të etiketës, paketimeve dhe prezantimit të...

  • Konferenca Nderkombetare e YSB: Nje Rrugetim Drejt Vetedijesimit

    Me rezultate fillestare të qëndrueshme në një sërë...

  • Programi i Pershpejtimit te Biznesit therret per Ide ne Destinacion

    Yunus Social Business Albania po përforcon veprimtarinë dhe impaktin e synuar...

  • Carrefour: Perparesi e padiskutueshme ne blerje me karten 'Avantazh'

    Carrefour Albania, rrjeti më i madh i shitjes me pakicë në vend,...

  • Tetori Gjerman: Nje udhetim drejt miqesise

    Në vijim të eksperiencave të mëparshme tejet të suksesshme, Ambasada...

  • Fanta: Shije e shkelqyer limoni

    Në korrik 2014, Fanta, marka globale e pijes freskuese me shije frutash nga The Coca-Cola...

  • Amita flet me mamane moderne shqiptare

    Tashmë me një prezencë të ndjeshme në tregun shqiptar, Amita synoi...

  • Tuborg dhe Carlsberg: Aktivizimet e Kampionatit Boteror 2014

    Paralelisht me emocionet dhe drithërimat e këtij Kampionati Botëror, agjencia...

  • Tetra Pak: Paketimi me i sigurt per qumeshtin UHT

    Tetra Pak, kompania shumëkombëshe e paketimit dhe përpunimit të ushqimit,...

  • All Eagles Fest: Identiteti vizual i nje festivali muzikor

    "All Eagles" është në thelb një festival i muzikës...

  • Carrefour Albania: Java Greke shpalos shijen dhe bashkepunimin mesdhetar

    Carrefour Albania dhe Ambasada Greke në Tiranë u angazhuan në zhvillimin e...

  • Korriku: Indentiteti dhe karakteri i markes

    Korriku sh.p.k. është një nga shpërndarësit më të...

  • Quodev: broshura e sherbimeve

    Organizata e sipërmarrjeve sociale Quodev donte të komunikonte vlerën e shtuar...

  • Carrefour: Premtimi i markes per te udhehequr si shembull

    Në vitin 2013, CMB Albania dhe Marinopulos S.A., kompania që zotëron...

  • Carrefour: Ashtu sic duhet

    Carrefour po lë pas zhurmën boshe të fushatave...

  • Ftese nga Bota e Veres

    Kompania “Bota e Verës”, një nga pionierët e parë të...

  • “Ki Kurajo”: nje thirrje drejt sipermarresve te rinj

    Agjencia Shqiptare e Zhvillimit të Investimeve ( AIDA ) lançoi në tetor...

  • Coca-Cola lidhet me shqiptaret

    Përgjatë verës 2013, Coca-Cola lançoi edhe në Shqipëri...

  • Abissnet: Terheqja e parezistueshme e lirise

    Gjatë marsit 2013, Abissnet ishte në prag të një ndryshimi të...

  • Coca-Cola: Nisma e promocionit te besnikerise

    Në fillim të 2013-s, Coca-Cola dhe CCBS nisën edhe në Shqipëri...

  • Quodev: Pajtimi i biznesit me socialen

    Oxfam, një nga kompanitë më të mëdha botërore për...

  • Protik: Nje marke per inovacionin

    Objektivi ishte krijimi i identitetit për Qendrën Burimore dhe të Trajnimeve...

  • Shqiponja nga McCann Tirana: E kudondodhur ne castin e duhur

    Përvjetori 100-të i pavarësisë së Shqipërisë ishte padyshim...

  • Abissnet: Efekti Loje

    Abissnet, një nga kompanitë ISP më të mëdha në tregun shqiptar e...

  • Hemofarm: Komunikim i nje angazhimi serioz

    Në tetor 2012, kompania farmaceutike Hemofarm - anëtare e grupit gjerman STADA - u...

  • Bramac: Fushata Mediatike 2012

    Bramac, kompania austriake e njohur për tjegullat cilësore, po planifikonte...

  • Gener 2: Profili korporativ

    Gener 2 është një nga kompanitë lider të sektorit të...

  • Carlsberg: Birra per futboll

    Carlsberg, një nga produktet më të shitur prej një nga fabrikat e...